• I Ogólnopolska Konferencja Naukowo-Szkoleniowa Kliniczne Aspekty Diagnozy Psychologicznej

     • 17 marca 2017 • Wydarzenia

    Dziękujemy Państwu za zainteresowanie

    I Ogólnopolską Konferencją Naukowo-Szkoleniową

    Kliniczne Aspekty Diagnozy Psychologicznej,

    która odbyła się w dniach 9-10 marca 2017r. w Bydgoszczy

    Spotkania było okazją do integracji środowiska psychologów klinicznych wokół zagadnienia diagnozy klinicznej.  W odpowiedzi na  zaproszenie udział w konferencji wzięło liczne grono zaangażowane w działanie na rzecz kształtowania i realizowania standardów diagnozy klinicznej zarówno w ośrodkach naukowych, jak i licznych instytucjach świadczących pomoc psychologiczną w różnych regionach Polski.

    Refleksja nad klinicznymi aspektami diagnozy psychologicznej podejmowana była przez zgromadzone grono zarówno podczas wykładów, sesji plenarnych i warsztatowych, jak w rozmowach kuluarowych.

    I Ogólnopolska Konferencja Naukowo-Szkoleniowa pt.: Kliniczne aspekty diagnozy psychologicznej zainaugurowała obchody 20-lecia kształcenia psychologów w Instytucie Psychologii UKW w Bydgoszczy.

     

    Organizatorami konferencji byli: Pracownicy i doktoranci Zakładu Psychopatologii i Diagnozy Klinicznej Instytutu Psychologii Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy wraz ze współorganizatorami – Fundacją SALVUS, Sekcją Psychologii Klinicznej Człowieka Dorosłego Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, Bydgoskim Oddziałem Polskiego Towarzystwa Psychologicznego i Studenckim Kołem Naukowym Diagnozy Klinicznej przy Instytucie Psychologii UKW w Bydgoszczy

    W konferencji wzięło udział prawie 200 uczestników.Wygłoszono 6 wykładów plenarnych oraz 3 wykłady sponsorskie.Odbyło się 7 sesji plenarnych, podczas których wygłoszono 23 referaty.

    W sesji plakatowej zaprezentowano 16 plakatów z doniesieniami z badań.

    Odbyły się 2 sesje warsztatowe, w każdej po 5 różnych spotkań warsztatowych.

    Podejmowane zagadnienia mieściły się w następujących obszarach tematycznych:

    1. Problemy psychologicznej diagnozy klinicznej dzieci, młodzieży i dorosłych
    2. Metody diagnostyczne w psychologicznej diagnozie klinicznej dzieci, młodzieży i dorosłych
    3. Specyfika diagnozy psychologicznej w odniesieniu do zaburzeń o różnym charakterze

     

    • Dodaj do ulubionych
    • Facebook
    • Google Bookmarks
    • Blip
    • RSS
    • PDF
    • Drukuj